KONFERENCJE

Konferencje w alpejskim klimacie

Hotel Alpejski to idealne miejsce na organizację przyjęć, bankietów, uroczystości firmowych, imprez firmowych, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń biznesowych.

Spośród innych obiektów wyróżnia nas położenie, kameralny charakter, dobrze rozwinięta infrastruktura szkoleniowa, doskonała kuchnia i przystępne ceny.

Nasze atuty:

ü  Spokojna lokalizacja na obrzeżach Polanicy-Zdrój,

ü  Bardzo dobry dojazd do hotelu – w pobliżu droga krajowa nr 8,

ü  Bezpłatny, monitorowany parking przy hotelu,

ü  27 przytulnych, komfortowych pokoi,

ü  Klimatyzowana Restauracja Alpejska,

ü  VIP room – wydzielone w restauracji miejsca zapewniające dyskrecję; idealne na spotkania biznesowe,

ü  Dania kuchni polskiej, alpejskiej oraz grillowane,

ü  Tyrolski Grill Bar – zabudowana wiata na 40 miejsc; oszklona, zimą ogrzewana,

ü  Bezprzewodowy, szybki  internet w całym hotelu,

ü  Na terenie hotelu znajduje się strefa wellness – basen z hydromasażem i biczami wodnymi, sauna sucha i parowa – dla gości hotelowych dostęp bezpłatny,

ü  Sala fitness – miejsce na zregenerowanie sił z widokiem na strefę basenową,

ü  W hotelu znajduje się winda.

POBIERZ OFERTĘ KONFERENCYJNĄ/DLA GRUP W PDF >TUTAJ<

WAKACJE W GÓRACH WAKACJE W GÓRACH od 180 zł /os./noc -20% GOODBYE HOLIDAY, DZIECI DO LAT 12 GRATIS GOODBYE HOLIDAY, DZIECI DO LAT 12 GRATIS 3 dni, od 360 zł /os. WEEKEND DLA DWOJGA WEEKEND DLA DWOJGA 2 dni, od 225 zł /os.