-
Drodzy Goście.
Jakość obsługi i zadowolenie naszych gości była i jest dla Nas zawsze priorytetem. W trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo personel Hotelu został przeszkolony z nowych zasad obsługi Gości uwzględniając obostrzenia w funkcjonowaniu hoteli i lokali gastronomicznych w czasie pandemii. Nasz Hotel wdrożył i stosuje wszelkie środki zapobiegawcze mające na celu wyeliminowanie ryzyka związanego z potencjalnym zagrożeniem koronawirusem.
W związku z powyższym wprowadziliśmy następujące działania:
1. W celu zapewnienia bezpiecznego zameldowania przy recepcji może znajdować się tylko jedna osoba. Pozostali Goście muszą zachować odpowiedni od siebie odstęp (2 metry).
2. Przy wejściu do recepcji jest dostęp do płynu dezynfekcyjnego oraz jednorazowych rękawiczek.
3. W hotelowych częściach wspólnych przeprowadzana jest częsta dezynfekcja.
4. Pracownicy hotelowi mają obowiązek dezynfekcji rąk oraz swoich stanowisk pracy.
5. Pracownicy hotelu zobowiązani sa do częstej dezynfekcji rąk bądź pracy w rękawiczkach .
6. Po wyjeździe naszych Gości w pokojach zostaje przeprowadzone rutynowe sprzątanie, wietrzenie oraz dezynfekcja .
7. Bieżące sprzątanie odbywa się wyłącznie na życzenie Gości.
8. Obowiązuje zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
9. W hotelu może być zameldowanych jednorazowo maksymalnie 50 osób
10. Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
11. Udostępniliśmy w naszej recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.
12.Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparci w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
Mamy nadzieję, że wpłynie to pozytywnie na Państwa poczucie bezpieczeństwa, a chęć odwiedzenia naszego hotelu kojarzyć się będzie z komfortem i odpoczynkiem tak potrzebnym w dzisiejszych czasach.